Friday, 25 May 2012

I need some rest !

ASSLAMUALAIKUM..hye..agak lama xbuat entry baru
 kan..ehemm, sjak smnggu dua ni rai pnya emosi
agak terganggu sedikit dgn masalah peribadi , keluarga dan 
macam lagi..biasalah kehidupan, msti lalui situasi itu
smua kan.? xtaw nk luahkan kat sapa..kalau luah kat org yg 
salah nak mampus, rai xsuka org yg suka
mngungkit kisah lmpau rai, bila kita dah luahkan perasaan 
kita dia ungkit balik, agak perit hati dan perasaan ni
untuk menanggung, dan sejak kebalakngan ini bnyak 
masalah yang mnganggu emosi rai, hati rai hnya rai sorang
ja tahu. maybe orang lain tak tahu sebab rai xsuka tunjuk 
masalah rai kat orang lain. walaupun masalah tu kecik
rai akn rasa perkara tu besar, pelik ! nasib baik rai boleh 
kawal perasaan ni, dan bila bersama dgn orang lain 
rai tak nak involve perkara ni smua.. kadang2 rasa diri ni 
dipergunakan dan diambil kesempatan oleh orang 
lain...tapi rai dah bertekad nak jauhkan diri  dan nak
bersendirian tanpa kawan. buat sementara waktu ni. rai  
xnak jumpa diorunk semua. boleh kan.? rai nak pujuk hati ni..
supaya apa yang berlaku pasti ada hikmah 
nya..betul tak.? I need some rest.







entry kali ni agak emosi sikit..haha~ 
sekian saja coretan dari rai, walau apa pun yang terjadi pastikan kita senyum, walaupun senyum tu palsu. biar kita lindunginya dengan senyuman..mula2 itu mmg la palsu, lama2 nanti, senyuman itu jadi ikhlas :)

No comments:

Post a Comment