Wednesday, 27 June 2012

ASSALAMUALAIKUM.. hye hye.. ehem jawab salam dulu okey. hehe.. amboi awt rai nmpak teruja sngat nih.? sajaaa nak wat syok wakakaka~ perghhhh berapa abad xupdate blog, dh berapa abad xupdate status, dah berapa abad xupdate twett..hemboi mcm retis kena update status gn tweet slalu follower pon xberpa ramai... xlama mana pon. baru 5 hari dah kecoh. tu la padah nya hari2 duk on9 memnjang.. haila ! 
ni rai baru balik dr ekspo Seberang jaya..dekat 4 hari jugak la ekspo tu. rai pergi sana pukul 10 pagi balik pukul 12 tgh malam atau 1 pagi la jugak

hewhew~ xnak tnya ke mcm mna ekspo tu, rai letih ke tak.? bosan ke tak.? sale mcm mne.? haha~ rai tnya soalan biar rai je yg jawab eh... semuanya berjalan lancar, ekspo tu mmg best, owsem. ada mcm2.. ada kerbau. ada kambing, ada burung. ada arnab. ada ikan. ada kek lapis, ada minyak wangi.ada itu ada ini~ mcm2 lah nak cerita pon banyak sangat.. haa best giler siot.. ha amik ko.. nak kata xletih tu bohong la.. dari pukul 11pg hingga 12 tgh malam atau 1 pagi la.tapi xla letih sangat sedang2 saja. sale.? Alhamdulillah ada jugak org beli..syukur~ 

hari first mmg bosan la.. tapi mai hari kedua bosan jugak tp dh kurang, ketiga tudia rancak abih siok gila dan keempat rai dh tunjuk belang dengan perangai rai yg gila-gila.. haha~ jumpa kawan baru. kerja baru..jumpa org baru huhuu~ best yo. act. masa kt ekspo tu rai belajar banyak benda.. dalam melakukan pekerjaan kita harus selalu berfikiran positif, ingat kerja tu satu ibadah, dan selalu bertegur sapa. kita jangan la sombong sangat nak bertegur sapa. tapi berpada pada la nk tgur tu..jgn tunjuk kegedikkan anda ya...tak elok ! hehe [ sekadar nasihat ].



okeh. kita tutup topik diatas.. Manusia yg berjaya ialah manusia yg selalu berfikiran positif. Manusia yg sihat ialah manusia yg selalu memaniskan mukanya dgn senyuman. Manusia  yang cekal ialah manusia yang tidak kenal erti putus asa.


sekian ~ :')



popet ci rai arai :- [ lihat gmbar dibawah ]




2 comments:

  1. waww , bestnyaa . jumpa cha kat sana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee~ mmg best giler la aten..jumpa mcm2 org kat sana :')

      Delete