Friday, 2 November 2012

saya kembali menulis :')


Assalamualaikum.. waahhhh ! lama nya xwat entry baru..dah berhabuk blog rai nie.. (fuhhh..uhuk uhuk batuk sbab byk sgat habuk)  ye la dh dekat 4 bulan kut  xbuat entry baru.. bukan apa.. rai mmg nk wat entry baru..tak penah lupa  nak update cite rai yg baru,  tapi.. masa.!  Masa tu terhad sgt utk rai.. rai sibuk. Bnyak benda rai kena buat.. bunyik mcm keja kalah kan pekerjaan PM je..bz memnjang ==’’


Lepas buat entry rai yg terakhir pada bulan julai tu.. rai sibuk gn kerja smbilan rai pada bulan puasa.  Mmg  xad masa lngsung. Sbb rai msok keja pukul 10 pagi – 11malm.  Sebelum bulan puasa tu pn kitorunk dh kena wt byk keja.. kena ambil stok baru. Kira stok lama..dan byk lg..  Buat prepartion utuk ke university lagi la..itu la.ini la..dan  mcm2 bnda rai kena buat.. mmg letih !

Tapi rai xleh salah kan masa..rai pn kalau dh berminat untuk blogging ini xada alasan untuk berhenti menulis  dan meng’update’ cerita2 baru… betol tak.? Salah rai jugak..kalau dh mnat berblog tu kena cari ruang waktu untuk menulis cerita2 yg baru..betol tak? Maaf !

insyaAllah lepas ni rai akan kembali aktif utk berblog..dan akan meng’update’ cite rai pada korunk smua.. harap korunkg sudi la membaca eh..walau xseberapa mana pun cite rai nie.. eheee~

Sekian ~ terima kasih kerana sudi membaca.. Live.Love.Laugh J




2 comments: