Friday, 29 March 2013

LAMA NYA TAK UP-TO-DATE


Assalamualaikum warga IT..

Xyah la nak tekejut mmg dh lama xupdate blog.. ==’’

Besa la.. dulu ada bnyak waktu terluang skrang nie mmg sibuk.. kalau waktu cuti pun terpaksa mngikuti pelbagai aktiviti yg dianjurkan oleh pihak university.. muka nie dh burn.. penat mnjaga akhirnya hangit jua~ urmmm..





2 Minggu lepas rai ponteng pergi ‘PILLARS’  sebab khamis hari tu balik.. tu la diorang bagitaw lambt.. kalau bgtaw awal2 kan senang.. kalau rai taw..mmg rai xbalik la… PILLARS nie bnda wajib yang kena ikut.. sbb kalau xcukup 9 PILLARS kami xleh grade.. waduhh pening kepala nie…

Yang rai pun sibuk nak balik kenapa.? Aishhh~ jangan salah kan rai eh..rai balik la.. sbb rindu dgn mak gn bapa yang tercinta.. ahahaaa~ (smua org pon rndu )jagak la

 nanti cuti mid sem xboleh balik dahh.. ada kem.. sbb tu la balik ... 

mmg la sedih cuti midterm xboleh balik tapiiiiii rai dah tak sabar nak pergi kem tu mnggu depan..  mcm best jer.. nt pergi menembak guna M-16.
weeee~ 

bertambah hangit dan hangus la pas ini...

Minggu Lepas pun balik jugak.. yaeyyy.!!!

Home Sweet Home... :)

mnggu ni xbalik sbb ada PILLARS. So dah xleh nk ponteng kann.. kena pergi jugak.. kalau xpergi nanti xboleh nk grade.. take a note... 

k smpai disini saja.. see u.. kalau ada masa lagi.. rai akn update citer terbaru ok.. daaa~
keep smile.. =)