Sunday, 5 January 2014

situation by situation

ASSALAMUALAIKUM...

pagi yang indah, cuaca yang baik..suasana sunyi sepi. sesuai untuk study
tapi apa yang aku buat. singgah sini update entry baru..
hahaha~

setelah berhari hari studi, memerah otak time utuk relax2 jap, sesi luahan perasaan di blog terchenta ni.
 xsalah kan, tapi kalau hari2 studi non-stop boleh jadi gila ow, so cara utuk elak dari jadi gila relaxkan otak ok.? heee -peaceYaw-

first situation:
pertama kalinya, aku xtahu apa salah aku sebenarnya, dan xpasti adakah salah aku atau memang dia yang suka ambil tindakan begitu. manusia ni complicated ah.?
tambah si perempuan ni. aishhhh~
bila mai emotional thap nk gaban dia tu mulalah xmaw ckap. ok fine xpe la xcakap sehari dua, ni mai sampai sebulan pulak xcakap. sbelom ni baik2 ja sembang melawak, mai satu tahap tu diam terus,
apa maslah dia sebenarya.? you make me feel guilty you know.
awak, awak taw x, xbaik memutuskan silaturahim antara manusia.


second situation:
yang ini pun still lagi berkaitan dengan perempuan. aku ingat lelaki je ego tinggi melangit, xsanggka prempuan pun xnak mengalah dgn ego dia ni hahaha..
xnak mengalah, nak jugak rasa diri dia betul.. MasyaAllah, berkira tak bertempat,
haiyya.. tak taw la nk ckp apa dah.

aku ni dok kutuk org pulak, sedar tak diri tu perempuan, yg kamu ni pun perempuan jugak
itula, hahaha~ nak buat mcm mna kan.. reality~ kita xleh nk lari dari reality. betol x.?

sampai disini dulu luahan hati saya. terima kasih kerana sudi membaca. wassalam ~
Live.Love.Laugh

No comments:

Post a Comment