Saturday, 26 December 2015

Kawan bermusim
Kawan kerana terpaksa
Kawan ketika kesusahan
Kawan bila dah tak da kawan lain
Kawan time bosan tak taw nak ajak sapa
Kawan datang dan pergi atau pun pergi selama lama nya.

Lama dey xupdate  blog. Tgok ar last post taun bila. Sedih betul gn nasib blog ni.. hahaha dulu bukan main beria-ia nak buat blog la, nak jadi blogger terkenallah nak menulis la. Last2 takada.apa oi Raihana angan angan mak jenin betul laa..

Actually, nak update Cuma masa tak mengizinkan. Aiseehh ayat klise gila.. orang kalau dah minat menulis nix ad istilah sibuk ke, tak de masa ke, bg alasan semua takada. Ad blogger yang xboleh nak tido selagi tak update cita2 diorang kat blog weh. Hari ni sembang sembang kosong la dulu. Next time kita update lagi la cita lain.

Blog ni start dari zaman aku abis STPM lagi lepas tu aku smbung hingga ke Degree sampai la ni dah berkerja. Kira dh lama la blog ni tapi hampehhh~ harap lama jaa. Tapi nk update tu malas ya ampun. Hahaha. Dulu masa habis STTPM tu rajin laa update, time tu kerja part time, taka de apa nak buat so tulis je laa benda merapu rapu ni. Pastu design2 sikit blog bagi cantik tapi xde la nak cantik sangat. Then pergi kea lam degree pulak. Time tu ingt nak la cita kehidupan kat uni mcm mana.. hmmm tapii jangn tnya laa. Hangat2 taik ayam kuasa dua yang tu. Tak taw la kenapa tak update nak kata xada masa, ade je masa dok online fb gn twitter. *mengeluh*

Sekarang dah masuk alam pekerjaan. Cepat nyaa ! rasa mcm dah tua pun ada. Dari zaman belaja dah msok zaman pekerjaan. Tapi aku ni tak berkembang kembang pun. Berkembang atas dasar apa? Berkembang dalam kehidupan laa, dok mcm tu jugak. Hopefully sgt impian tercapai.nak tercapai mcm mna usaha taka da. Hahaha. Mungkin nanti aku akan update post pasal keja aku pulak ke.. ahahah mungkin. Lepas post ni tak taw la bila pulak aku nk update post baru. 

Hahaha k lah nanti smbung lain. >.<

No comments:

Post a Comment